czwartek, 9 stycznia 2014

Ode mnie - Gejowski Sherlock?/Upadek z Reichenbach

    

   Dwa dni temu, wieczorem postanowiłem poszukać jakiegoś ciekawego news'a, by rzucić go na blog i by tym samym jeszcze bardziej was zbliżyć  do twórczości A. C. Doyla (dzięki niemu istnieje ten blog :)). Na pewno wszyscy już wiedzą, że ten miesiąc jest miesiącem trzeciego sezonu Sherlocka. Więc szukałem po Youtube'ach, BBC i innych serwisach plotkarsko - wiadomościowych ową nowinę. Znalazłem pewien bardzo hm...hm... oryginalny i ekscentryczny film. ?Przedstawia on Holmesa,który całował się z Jim'im Moriarty? 
    Moją pierwszą reakcją było oburzenie, wstręt i zaskoczenie. Czytałem wiele blogów oraz w innych mas mediach, które mówiły, że ten serial jest troszeczkę gejowski... ale ja jakoś przymrużałem na to oko (tego aż tak nie było widać), ponieważ całokształt tego projektu jest świetny, naprawdę genialny!



Oto owe videło




   Tak... to bardzo dziwne wideo. Jednakże gdy swoją uwagę zwrócimy na ostatnie setne sekundy, widzimy mężczyznę. To był ten sam facet, który był w mini-odcinku. To on poszedł do Lastrada, by mu "wmówić", że Sherlock żyje. Może się wydawać, iż jest troszeczkę podejrzany. Ja jednak przypuszczam, że to wszystko mu się śniło. Chociaż był to krótki urywek, można zauważyć tam, jak podskoczył lub się przestraszył.
   Z Sherlockiem jest również Jim. Jak to możliwe? W odcinku pt."Upadek z Reichenbach" wyraźnie widzimy, jak  Jim strzelił sobie w usta. Śmierć Holmesa łatwiej było "oszukać", ale śmierć jego arcywroga? (poziom hard) Wow O_o Jak to możliwe? Odpowiedź na to pytanie poznamy dopiero w nadchodzących odcinkach. Sam jestem niezmiernie ciekawy, jak to zrobił. 
   Ja nie mogę do swojej świadomości dopuścić tego, że Sherlock będzie "gejem". W dzisiejszych czasach taki styl życia jest bardzo powszechny i tolerowany. Nie jestem rasistą, ale potwierdzam, że związki damsko-męskie są naturalne, odpowiednie i stosowne. A te drugie nie. Oby moje obawy były sprzeczne :(.


A co wy o tym myślicie? Swoje opinie jak zawsze możecie umieścić w kom.

Jeszcze 3 dni... (godz. 22:00)
[PLSH]


1 komentarz:

  1. Ekhem... Anderson... Facet, który twierdzi, że Sherly żyje to po prostu Anderson z brodą.

    OdpowiedzUsuń